Cursor Arrow
Creative & Strategy

Postaw na kreatywny marketing

Tworzymy wyjątkowe doświadczenia wokół marki, koncentrując się na człowieku, jego potrzebach, emocjach i preferowanych rozwiązaniach. Dzięki indywidualnemu podejściu do strategii możemy wspierać Twoją markę poprzez działania w zakresie marketingu i komunikacji. Zawsze wychodząc od idei do odpowiednich narzędzi.

Komunikacja 360° 

Komunikacja 360 - 1
Komunikacja 360 - 2
Komunikacja 360 - 3
Komunikacja 360 - 4
Komunikacja 360 - 5
Komunikacja 360 - 6
Komunikacja 360 - 7
Komunikacja 360 - 8
Komunikacja 360 - 9

Komunikacja 360° 

TZF Polfa | Jubileusz 200 lat 
Jubileusz 200’lecia marki TZF Polfa i jego całoroczna komunikacja w digitalu: 
  • Odświeżenie identyfikacji wizualnej marki
  • Strategia komunikacji uwzględniająca podsumowanie dotychczasowej działalności firmy i otwierająca ją na przyszłość
  • Materiały promocyjne
  • Spot jubileuszowy oraz filmy wizerunkowe opowiadające o historii i wartościach firmy
  • Komunikacja w kanałach online i offline (m.in. media społecznościowe, strona internetowa, newsletter, materiały dla przedstawicieli medycznych i lekarzy, informacje prasowe)
 

Projekt zintegrowany: event marketing 

Projekt zintegrowany: event marketing 

BOŚ Bank | Konferencja Idea-Biznes-Klimat 
Kolejna odsłona konferencji Idea-Biznes-Klimat, zrealizowana w duchu green eventu i połączona z komunikacją w digitalu. 
  • Strategia komunikacji i jej realizacja (m.in. media społecznościowe, PR)
  • Konferencja biznesowa z zastosowaniem ekologicznych rozwiązań w obszarze scenografii, logistyki i cateringu
  • Dobre praktyki w zakresie ekologii i zrównoważonego rozwoju
  • Materiały promocyjne
  • Streaming eventu na stronie internetowej banku oraz na kanale YouTube
 
Projekt zintegrowany - event marketing - 1
Projekt zintegrowany - event marketing - 2
Projekt zintegrowany - event marketing - 3
Projekt zintegrowany - event marketing - 4
Projekt zintegrowany - event marketing - 5
Projekt zintegrowany - event marketing - 6
Projekt zintegrowany - event marketing - 7
Projekt zintegrowany - event marketing - 8

Projekt zintegrowany: event marketing 

Schwarzkopf Mockup Phone Cover
Schwarzkopf Mockup Phone Cover

Projekt zintegrowany: event marketing

Schwarzkopf Professional Polska | Warsztaty BE PRO
Warsztaty w formule Look&Learn z udziałem gwiazd światowego fryzjerstwa:
  • Warsztaty produktowe z koloryzacji i stylizacji włosów
  • Oprawa graficzna warsztatów
  • Strategia komunikacji i jej realizacja (Instagram, Facebook)
  • Seria eksperckich i lifestyle’owych filmów z udziałem ambasadorów marki

Projekt zintegrowany

Projekt zintegrowany

Dentons | 1 Year Challenge
Jedyny taki projekt z okazji 30-lecia marki, składający się z 12 inicjatyw społecznych realizowanych na przestrzeni całego 2021 roku.
  • Koncepcja kreatywna oparta na formule internetowych wyzwań, wspierających lokalną społeczność oraz promujących przedsięwzięcia z zakresu kultury, edukacji i ekologii
  • Strategia komunikacji i jej realizacja (m.in. media społecznościowe, strona internetowa, PR)
  • Ambient marketing – Przystanki Wiedzy, mural
  • Wsparcie techniczne w realizacji wystawy “Moje Miasto – Warszawa oczami wybitnych fotografów” we współpracy z pomysłodawczynią i producentką wydarzenia, Igą Niewiadomską

Projekt nagrodzony MP Power Awards w kategorii najlepsza kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu.

Porta Award
Dentons - #1 Year Challenge - Zdjęcie 1
Porta Award
Dentons - #1 Year Challenge - Zdjęcie 2
Dentons - #1 Year Challenge - Zdjęcie 3 Dentons - #1 Year Challenge - Zdjęcie 3m
Dentons - #1 Year Challenge - Zdjęcie 4 Dentons - #1 Year Challenge - Zdjęcie 4m
Dentons - #1 Year Challenge - Zdjęcie 5
Dentons - #1 Year Challenge - Zdjęcie 6

Nowa strategia komunikacji

Michelin - Gwarancja handlowa - Zdjęcie 1
Michelin - Gwarancja handlowa - Zdjęcie 2
Michelin - Gwarancja handlowa - Zdjęcie 3
Michelin - Gwarancja handlowa - Zdjęcie 4
Michelin - Gwarancja handlowa - Zdjęcie 5
Michelin - Gwarancja handlowa - Zdjęcie 6

Nowa strategia komunikacji

Michelin | Gwarancja handlowa – Pakiet Ochronny
Opracowanie nowej strategii komunikacji dla pakietu ochrony gwarancyjnej opon rolniczych i agro-przemysłowych marki Michelin.
  • Rebranding połączony ze stworzeniem nowej koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji
  • Materiały reklamowo-promocyjne w 7 językach (m.in. ulotki, broszury informacyjne, naklejki na opony, mailing, banery, posty w mediach społecznościowych, landing page, reklamy w magazynach branżowych)
  • Zwiększenie świadomości produktu w regionie środkowoeuropejskim wśród klientów i przedstawicieli handlowych