Cursor Arrow
Creative & Strategy
See more - Creative & Strategy
Design Studio
See more - Design Studio
Motivation and Sales Support
See more - Motivation and Sales Support
Events
See more - Events
Incentive Travel
See more - Incentive Travel
DMC
See more - DMC
Open Your Space
See more - Open Your Space
We Make It Feel - *Bespoke

We support strategy,
create ideas,
engage emotions.
We do it for
people.

Our approach is something you’ll feel.
See what’s behind.

Green Event

Huawei | Huawei Startup Challenge

Gala Tech for Better Planet was the most important event crowning the Huawei Startup Challenge.

  • Creative concept emphasizing the synergy between business, technology and the environment
  • Green Event: ecological solutions in scenery, logistics and catering
  • Education on ecology and sustainable development
  • Promotion of new technologies in the area of environmental protection and support of the innovation of Polish startups

Green Event - Zdjęcie 1
Green Event - Zdjęcie 2
Green Event - Zdjęcie 3
Green Event - Zdjęcie 4
Green Event - Zdjęcie 5
Green Event - Zdjęcie 6
Green Event - Zdjęcie 7
Green Event - Zdjęcie 8
Green Event - Zdjęcie 9
Polfa - Zdjęcie 1
Polfa - Zdjęcie 2
Polfa - Zdjęcie 3
Polfa - Zdjęcie 4
Polfa - Zdjęcie 5
Polfa - Zdjęcie 6
Polfa - Zdjęcie 7
Polfa - Zdjęcie 8
Polfa - Zdjęcie 9
360° Communication 

TZF Polfa | Jubilee 200 years 

Jubilee of the 200's TZF Polfa brand and its year-round communication in Digital: 

  • Refreshing the brand’s visual identity
  • Communication strategy taking into account the summary of the company’s current operations and opening it for the future
  • Promotional materials
  • Jubilee spot and image films about the company’s history and values
  • Online and offline communication (including social media, website, newsletter, materials for medical representatives and doctors, press information)
 

Kraków z różnych perspektyw - Zdjęcie 1
Kraków z różnych perspektyw - Zdjęcie 2
Kraków z różnych perspektyw - Zdjęcie 3
Kraków z różnych perspektyw - Zdjęcie 4
Kraków z różnych perspektyw - Zdjęcie 5
Kraków z różnych perspektyw - Zdjęcie 6
Kraków z różnych perspektyw - Zdjęcie 7
Kraków z różnych perspektyw - Zdjęcie 8
Kraków z różnych perspektyw - Zdjęcie 9
Kraków z różnych perspektyw - Zdjęcie 10
Kraków z różnych perspektyw - Zdjęcie 11
Kraków z różnych perspektyw - Zdjęcie 12
Integration trip

Kearney | Different perspectives of Cracow

Event organized for a large group of employees from various European cities.

  • Teambuilding in form of a city game whose goal was to see Cracow from many different perspectives
  • Various attractions during integration: balloon flight, cruise on the Vistula, sightseeing on electric scooters

porta award
Event masowy - koncert - Zdjęcie 1
Event masowy - koncert - Zdjęcie 2
Event masowy - koncert - Zdjęcie 3
Event masowy - koncert - Zdjęcie 4
Event masowy - koncert - Zdjęcie 5
Event masowy - koncert - Zdjęcie 6
Event masowy - koncert - Zdjęcie 7
Event masowy - koncert - Zdjęcie 8
Event masowy - koncert - Zdjęcie 9
Mass event – concert

BGK Bank | Glory to Ukraine Concert

A charity concert held to express solidarity with the Ukrainian people and initiate public debate on the war in Ukraine:

  • Scenography requiring the construction of the largest screen in Europe (1000 m2 LEDs) and lighting
  • 130 Polish and Ukrainian artists performed on the stage
  • Streaming in Ukraine24 and social media watched by 10 million viewers

The project was awarded in the Eventex competition – Global Eventex Awards in the CSR Experience category and in the BEA World Festival competition in the Non-Profit/CSR category.

Adventure & Exploration - Zdjęcie 1
Adventure & Exploration - Zdjęcie 2
Adventure & Exploration - Zdjęcie 3
Adventure & Exploration - Zdjęcie 4
Adventure & Exploration - Zdjęcie 5
Adventure & Exploration - Zdjęcie 6
Adventure & Exploration

Trips based on our own know-how. For brave groups, not afraid of making an effort and leaving their cultural bubble.

Australia | Business partners from the IT industry

  • Off-road expedition with survival elements
  • Face to face with nature in an unknown region of Australia (Kimberley Upland)
  • For 6 days, a dozen off-road cars traveled 850 km, through rivers, narrow canyons and red wilderness

The project awarded with MP Power Awards in the Incentive Travel B2B category.

Sustainability & Education

Projects in the spirit of the Human2Human concept, where people, nature and education through interaction with local communities are the most important.

Panama | Business partners from the IT industry

  • No compromise: no hotels, no restaurants, no internet connection
  • Getting to know traditional cultures living in Panama since the pre-Columbian times
  • Exploration of flooded cave hidden in the heart of the jungle
  • Engaging and long-term CSR program, consulted with an expert

Sustainability & Education - Zdjęcie 1
Sustainability & Education - Zdjęcie 2
Sustainability & Education - Zdjęcie 3
Sustainability & Education - Zdjęcie 4
Sustainability & Education - Zdjęcie 5
Sustainability & Education - Zdjęcie 6
Sustainability & Education - Zdjęcie 7

Awards

Best Events Award 2022
BEST EVENTS
AWARD
2022
Agencja Eventowa Roku
AGENCJA
EVENTOWA ROKU
2018 | 2021
Nagroda - MP Power Award
MP POWER
AWARD
2019 | 2021
Nagroda - Eventex
EVENTEX
2021 x 2 | 2023 x 3
Nagroda - Elastyczna Firma
ETYCZNA FIRMA,
PULS BIZNESU
2021
Nagroda - Conventa
CONVENTA
2021
Nagroda - Gazela Biznesu
GAZELA BIZNESU
2020

They trusted us

Klient agencji BeSpoke - 0
Klient agencji BeSpoke - 1
Klient agencji BeSpoke - 2
Klient agencji BeSpoke - 3
Klient agencji BeSpoke - 4
Klient agencji BeSpoke - 5
Klient agencji BeSpoke - 6
Klient agencji BeSpoke - 7
Klient agencji BeSpoke - 8
Klient agencji BeSpoke - 9
Klient agencji BeSpoke - 10
Klient agencji BeSpoke - 11
Klient agencji BeSpoke - 12
Klient agencji BeSpoke - 13
Klient agencji BeSpoke - 14
Klient agencji BeSpoke - 15
Klient agencji BeSpoke - 16
Klient agencji BeSpoke - 17
Klient agencji BeSpoke - 18
Klient agencji BeSpoke - 19
Klient agencji BeSpoke - 20
Klient agencji BeSpoke - 21
Klient agencji BeSpoke - 22
Klient agencji BeSpoke - 23
Klient agencji BeSpoke - 24
Klient agencji BeSpoke - 25
Klient agencji BeSpoke - 26
Klient agencji BeSpoke - 27
Klient agencji BeSpoke - 28
Klient agencji BeSpoke - 29
Fundacja Bespoke Fundacja *Bespoke Logo

The future in the hands of
the youngest

We deeply believe that thanks to the youngest we can create a better future for all of us. We established the *Bespoke Foundation, which as part of the Eco-Preschoolers project educates children about ecology. Only in 2022, over 700 children from public Warsaw institutions took part in workshops organized by our Foundation.